K.SK Heist - S.K. Londerzeel 1-0

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

K.SK Heist - S.K. Londerzeel 1-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 09/01/2016 K.SK Heist - S.K. Londerzeel

Bericht door klenne »

Gratis Inkom ? :mrgreen:
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 09/01/2016 K.SK Heist - S.K. Londerzeel

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Gratis Inkom ? :mrgreen:
Klenne, gratis ? Steve Stevaert is al lang dood :cry:
de greize
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: 09/01/2016 K.SK Heist - S.K. Londerzeel

Bericht door de greize »

2 ex K.SK. Heist spelers zijn daar momenteel actief : Jorn Rijmenams en Bart Van den Broeck
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 09/01/2016 K.SK Heist - S.K. Londerzeel

Bericht door eSKaa »

Intussen blijft nog steeds de vraag: gratis inkom of niet? Persoonlijk zou ik zeggen: doe maar gratis, en geef de trouwe supporters ook een cadeautje voor de feestdagen ;-)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 09/01/2016 K.SK Heist - S.K. Londerzeel

Bericht door Dabo »

eSKaa schreef:Intussen blijft nog steeds de vraag: gratis inkom of niet? Persoonlijk zou ik zeggen: doe maar gratis, en geef de trouwe supporters ook een cadeautje voor de feestdagen ;-)
Al de info over deze match komt uit de krant. Vanuit de club is bij mijn weten hier nog geen enkele mededeling over gedaan.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 09/01/2016 K.SK Heist - S.K. Londerzeel

Bericht door Dabo »

Inkom 5 euro. Abonnees gratis.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 09/01/2016 K.SK Heist - S.K. Londerzeel

Bericht door klenne »

Doen doen die nieuw manne mee ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - S.K. Londerzeel 1-0

Bericht door Dabo »

1-0 Miguel Mees
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK Heist - S.K. Londerzeel 1-0

Bericht door eSKaa »

Van de 3 nieuwkomers viel de centrale verdediger me het hardste op (zijn naam ben ik al even vergeten).. Ook Lionel die in de 2e helft inviel deed dat meer dan behoorlijk. Voorin zou het leuker zijn als onze flanken en spitsen soms eens sneller hun bal afgaven. Ze gaan liever zelf de dribbel aan met 3 tegenstanders dan een vrijstaande ploegmaat aan te spelen die vlakbij staat. Als dat gebeurt, krijgen we nog meer kansen, want eigenlijk vond ik dat we nu net te weinig gevaarlijk waren voor doel.

Hopelijk zijn onze geblesseerden ook snel terug in orde, zodat we hier nog wat punten kunnen pakken in de 2e seizoenshelft. Het pinten pakken, dat hebben we alvast weer ingeoefend :-) Blij om iedereen nog eens te zien na de feestdagen!
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK Heist - S.K. Londerzeel 1-0

Bericht door eSKaa »

Ok, het ging dus over Jules van Cleemput. Hij was de enige van de 3 die al 2x de wedstrijdselectie haalde bij KV. Dat er potentieel in zit, dat hebben we dus gezien. In mijn ogen een goeie aanwinst voor de rest van dit seizoen.
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - S.K. Londerzeel 1-0

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Ok, het ging dus over Jules van Cleemput. Hij was de enige van de 3 die al 2x de wedstrijdselectie haalde bij KV. Dat er potentieel in zit, dat hebben we dus gezien. In mijn ogen een goeie aanwinst voor de rest van dit seizoen.
Wat mij vooral interesseert zijn de aanwinsten voor volgend seizoen ;)
Maar nog een paar matchen als tegen Virton mag ook, gaan stunten op Antwerp mag ook, alles mag, niks moet :D
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK Heist - S.K. Londerzeel 1-0

Bericht door eSKaa »

Persoonlijk ben ik van mening dat niet laatst eindigen wel moet. Al was het maar om met opgeheven hoofd 2e Klasse te verlaten.
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: K.SK Heist - S.K. Londerzeel 1-0

Bericht door will »

De Jules kon mij ook bekoren, goeie positiekeuze, goeie dieptepas...
Die jongen die de goal maakte was niet echt overtuigend ondanks zijn doelpunt.
Tweede helft hadden we het lastiger, met zoveel jongens die niet echt titularis zijn.
En degene waarvan ik de naam niet noem stond ook weer wat rond te sloffen...
Enfin, de ziekenboeg zal binnenkort wel leeggelopen zijn, ik ben er vrij zeker van, we gaan nog schoon matchkes zien.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - S.K. Londerzeel 1-0

Bericht door Dabo »

Beckers, Van Praet, Wijns, Luckermans, Webers en Grant ontbraken door blessures in de met 1-0 gewonnen match tegen SK Londerzeel. Ook Jansen, Lambreghts en Santoro behoorden niet tot de kern. Keeperstrainer Leo Van Den Bosch kreeg te horen dat de club volgend seizoen niet met hem verder gaat. Afscheidnemend coach Cis Bosschaerts maakt heel binnenkort zijn nieuwe club bekend.

Bron: GVA
Plaats reactie