K LIERSE SK - KSK HEIST 4-0

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

K LIERSE SK - KSK HEIST 4-0

Bericht door klenne »

Zaterdag 19 maart om 20 uur
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K LIERSE SK - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Nshole, Van Cleemput en Mees ontbraken op de dinsdag training door een teambuildingsdag bij KV Mechelen. Lionel Nshole,die zijn voet verzwikte en verstek moest laten gaan voor de partij tegen Tubeke, kon opnieuw aansluiten bij de groep. Hij is inzetbaar voor de derby tegen Lierse. Op uitzondering van David Wijns, die voorlopig op non-actief staat, is iedereen fit.

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K LIERSE SK - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K LIERSE SK - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Nshole dan toch niet van de partij als ik dat artikel moet geloven?
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K LIERSE SK - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

----------------Michiels----------------
V.CLeem---Grant---VDB-------Tamb
---------Kempen----Van Goet.-------
--------------Webers---------------------
Yagan-------------------------NsHole----
---------------Boual.------------------------

Das mijn opstelling ;)
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K LIERSE SK - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Veel genieten was er niet bij...
Eerste goal owngoal Webers, waar blijft Brughmans op die bal ?
Tweede goal Lierse copybookgoal, mooi
Eén minuut voor de rust twee kansen: vrije trap Webers wordt uit het doel granseld, Boulaouali krijgt van dicht een kans, keeper redt opnieuw
Tweede helft zwalpt wat heen en weer tot we op twee minuten tijd met negen staan..
Einde 4-0
Weer een goeie Van Cleemput gezien met enkele messcherpe tackles
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K LIERSE SK - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Lierse parkeert zich minstens tot zondagnamiddag bij de eerste acht na een ruime en verdiende 4-0 thuiszege tegen SK Heist. Een owngoal van Van Den Bergh luidde de zwanenzang van de bezoekers in, die de partij bovendien met negen spelers eindigden. Twee keer Velikonja en Benson hielpen de Pallieters verder aan een zorgeloze avond.
Lierse was voor rust heer en meester, maar hapte een wat gelukkige voorsprong, toen Van Den Bergh een vrijschop van Bougrine in eigen doel kopte. De Pallieters bleven ook na die voorsprong de toon zetten en nadat Weuts nipt naast de verste paal kopte, legde Velikonja na knap voorbereidend werk van Allach en Masika een tweede thuisgoal binnen. Net voor de pauze stak Heist een eerste keer de neus aan het venster, maar Webers en Boulaouali stuitten op Brondeel.

Na de pauze hield Lierse controle. Habarugira besloot over doel, Velikonja trapte een vrijschop binnen het bereik van Brughmans. Halfweg de tweede periode verloor SK Heist met Tambeur en Santoro binnen drie minuten tijd twee spelers met rood. Zeven minuten van het einde besliste Benson de match op aangeven van Tahiri. Velikonja dikte in de slotminuut nog aan met zijn 21ste doelpunt van het seizoen.

SCHEIDSRECHTER: Van Damme.

TOESCHOUWERS: 4.490.

LIERSE: Brondeel, Habarugira (87’ Bruylandts), Buysens, Weuts, Poelmans, Bougrine (82’ El Ansri), Ankomah, Allach, Tahiri, Masika (62’ Benson), Velikonja.

SK HEIST: Brughmans, Van Cleemput, Grant, Van Den Bergh, Tambeur, Van Goethem, Webers, Yagan, Mees (65’ Van Belle), Van Asch (46’ Santoro), Boulaouali (76’ Beckers).

DOELPUNTEN: 10’ Van Den Bergh (owngoal) 1-0, 32’ Velikonja 2-0, 83’ Benson 3-0, 90’ Velikonja 4-0.

GELE KAARTEN: Mees, Weuts, Boulaouali.

RODE KAARTEN: 68’ Tambeur, 71’ Santoro (2x geel)

Bron: GVA
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: K LIERSE SK - KSK HEIST 4-0

Bericht door Danny »

Zeer zwakke bedoening van de 3 partijen.

Heist was niet op de afspraak. Geen zin, gedachten bij hun transfers naar zelfs provinciale lees ik hier, het niveau niet aankunnen, geen mentaliteit hebben enz...

Scheidsrechter-showman met een truitje van Lierse onderaan.

Lier zelf, voor eeuwen gedoemd ergens onderaan in het profvoetbal te hangen. Wie er 4 binnen krijgt tegen deze magere kameel moet zich ernstige zorgen maken.

Enfin, de ellende van het hele seizoen. Toch nog eens gaan kijken omdat het allemaal niet ver van huis was. Bevestigd gekregen waarin ik me al eerder dik maakte.

Volgend seizoen moet beter of we sterven.
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K LIERSE SK - KSK HEIST 4-0

Bericht door DAVILA »

Amen (en seizoen uit ? ) :D
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K LIERSE SK - KSK HEIST 4-0

Bericht door eSKaa »

Het meest gehoorde woord gisteravond: 'verkocht'. Lierse MOEST de 3 ptn hebben, Heist heeft niks nodig.

Ik hoop eigenlijk dat het waar is, en dat we er goed aan verdiend hebben ook. Het is bij dezen de laatste keer geweest dat ik nog is moeite gedaan heb om wat meer volk mee te nemen naar de voetbal. Telkens dat gebeurt volgt er een non-prestatie of worden we geflikt door de arbiter. Gisteren was een combinatie. En dan was Lierse nog niet eens goed aan't spelen.
Ja, ik ben er nog altijd kwaad van.. Ik hoopte dat enkele liters bier en een nachtje slaap alles zou beter maken, maar dat is dus niet het geval..
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K LIERSE SK - KSK HEIST 4-0

Bericht door hesteneer »

bij mij hebben de liters bier er voor gezorgd dat ik aan 100 man mijn excuses heb aangeboden :)
wat een absolute k*t match met een nog rottere mentaliteit. ongelooflijk schandalig dat men zo op de plein durft komen. Voor mij is het duidelijk...allemaal (op uitzondering van Mss 3 man) een weekje thuisblijven en laat de beloften maar sjotte. ik lees het artikel van hierboven "leuk voor de spelers en supporters om in lierse te spelen" .... Ja .... heel leuk
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: K LIERSE SK - KSK HEIST 4-0

Bericht door klenne »

Ja veel was er ni aan te zien gisteren...
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: K LIERSE SK - KSK HEIST 4-0

Bericht door Neutral »

Wie dit niet op voorhand wist ..... Heist en Lierse hebben een samenwerkingsverband op jeugdniveau.
Stelt niks voor maar er is een 'samenwerking'. Lierse heeft elk punt broodnodig om top 8 te eindigen.
1en 1 is 2 als je even nadenkt.
Veel geld gaan ze er niet aan verdienen - denk dat in Lier de Euros ook op zijn.

En het blijft een prof ploeg tegen een amateurploeg. Is gewoon zo. Het feit dat KSK denkt dat volgend sezoen in de amateurliga het allemaal wel zal loslopen, zegt genoeg. Wilrijk-Beerschot, Hoogstraten, Oosterzone ..... Daar krijg je ook een resem goals rond je oren als je zo op het plein komt.
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K LIERSE SK - KSK HEIST 4-0

Bericht door eSKaa »

Net op RTV de beelden gezien.. Die rode van Tambeur, wat een lachertje.. Dan moet ge veel rode kaarten geven in een match. Die 2e gele voor Santoro lijkt me dan wel weer terecht..
Jammer, want volgende week hebben we eigenlijk zeker een Tambeur nodig. Tegen Dessel moeten we toch nog is punten kunnen pakken. Grant, trek uw toga al maar aan, en haal uw pleidooi al maar boven, want met minder dan een 'uitsluiting voldoende' zijn we ni content he ;-)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K LIERSE SK - KSK HEIST 4-0

Bericht door hesteneer »

Ma ackx, da kon ge op voorhand toch al een beetje verwachten hé da Lierse moest winnen.
De Sammy is weken ni in Belgie geweest...en ineens...is hij van de partij in de match waar het moet. Ja...ikmoet er geen tekeningske bij maken hé

Maar dan nog, ook al hadden wij geen rode kaarten gehad of met 2 man meer gespeeld, dan nog hadden we verloren.
Plaats reactie