KSK HEIST - ASV GEEL 1-1
KSK HEIST - ASV GEEL 1-1
Zaterdag 6 december om 20 uur
Re: KSK HEIST - ASV GEEL
Vanderputte dus geschorst , hoe gaan we da oplosse ?
Tjah, ik denk Van Den Broeck op RB, Wijns op de flank en Vandermarliere centraal... Ik weet niet hoe het met Yannick zit, maar die is mankend van het veld gegaan, dus mss Luckermans in zijn plaats op links?
Ik hoor dat Vermeiren ook al terug meetraint, zou hij nog niet fit genoeg zijn om de bank te halen?
Ik hoor dat Vermeiren ook al terug meetraint, zou hij nog niet fit genoeg zijn om de bank te halen?
Ik denk ook dat da de beste oplossing ga zijn ! Is vermeiren al aant meedoen mee de reserven ?eSKaa schreef:Tjah, ik denk Van Den Broeck op RB, Wijns op de flank en Vandermarliere centraal... Ik weet niet hoe het met Yannick zit, maar die is mankend van het veld gegaan, dus mss Luckermans in zijn plaats op links?
Vorig jaar net na de winterstop is door het 4-3 verlies op Geel de miserie begonnen. Laat ons hopen dat we de situatie nu kunnen omkeren, wij winnen en hen al op kloof(je) zetten.
06/12 20:00 PROXIMUS LEAGUE K.SK HEIST(02948) -A.S.V.GEEL(02169)
GEMEENTELIJK SPORTCENTRUM - TERR.1
LOSTRAAT 50
2220 HEIST-OP-DEN-BERG(1940)
015/24.49.65
REF:BYLOIS GERD(14)
AR1:GODELAINE FREDERIC(21)
AR2:BOURBON PHILIPPE(22)
Hierse, vriend Gerd Bylois komt nog is fluiten... :-s
LOSTRAAT 50
015/24.49.65
Hemme we dieje al dikwijls gehad ?eSKaa schreef:06/12 20:00 PROXIMUS LEAGUE K.SK HEIST(02948) -A.S.V.GEEL(02169)
LOSTRAAT 50
015/24.49.65
De afgelopen 10 jaar, 14 keer. Hij was den arbiter op onze kampioenen match op RC Mechelen, de laatste keer was dit seizoen op den Antwerp
Is er ook nog positief nieuws?
Nu soit, ik reken alleen maar op winst!!
Nu soit, ik reken alleen maar op winst!!
Van onze 2 spitsen wiste we het wel he , vermeiren zal wel bijna trugzijn !
Yannick zal wel ni spele zaterdag.. Aan andere om hun kans te grijpe zoals dahman aant doen is
Yannick zal wel ni spele zaterdag.. Aan andere om hun kans te grijpe zoals dahman aant doen is
Ja, het zou iets warmer worden zaterdag, hopelijk is dat niet letterlijk te nemenGalag schreef:Is er ook nog positief nieuws?
Op speeldag 19 in de tweede klasse hebben thuisploeg KSK Heist en ASV Geel de punten gedeeld. Het werd 1-1.
Een hele flauwe eerste helft met bijzonder weinig opwinding. Debeste mogelijkheden waren voor de thuisploeg. Al vroeg in de partij kon Rymenants een voorzet van Hairemans niet afronden. Net voor de rust een hoekschop van Hairemans en Wijns kopte over. Geel was enkel gevaarlijk op het half uur door een vrijschop van Berben over gekopt door Augustynen.
Ook de tweede helft scheerde geen hoge toppen. Heist klom op voorsprong toen Webers doorkopte en Wijns scoorde. Eén minuut later was alles te herdoen na een kopbal van Christiaens die via hoekschop scoorde. In deze degradatietopper was het gelijkspel dan ook een billijk resultaat.
SCHEIDSRECHTER: Gerd Bylois.
HEIST: Vandenbossche, Van Den Broeck, Wijns, Grant, Gillis, Van Den Bergh, Vandermarliere, Webers, Dahman, Hairemans, Rymenants (67’ Boeckx).
ASV GEEL: Blondeel, Christiaens, Santermans, Scheelen, Cauwenberg, Bossekota (81’ Van Der Heyden), Berben, Gielis, Kerckhofs, Augustynen, Annab (67’ Weeghmans).
DOELPUNTEN: 68’ Wijns 1-0, 69’ Christiaens 1-1.
GELE KAARTEN: Santermans, Hairemans.
RODE KAART: geen.
TOESCHOUWERS: 939.
Bron: GVA online
Een hele flauwe eerste helft met bijzonder weinig opwinding. Debeste mogelijkheden waren voor de thuisploeg. Al vroeg in de partij kon Rymenants een voorzet van Hairemans niet afronden. Net voor de rust een hoekschop van Hairemans en Wijns kopte over. Geel was enkel gevaarlijk op het half uur door een vrijschop van Berben over gekopt door Augustynen.
Ook de tweede helft scheerde geen hoge toppen. Heist klom op voorsprong toen Webers doorkopte en Wijns scoorde. Eén minuut later was alles te herdoen na een kopbal van Christiaens die via hoekschop scoorde. In deze degradatietopper was het gelijkspel dan ook een billijk resultaat.
SCHEIDSRECHTER: Gerd Bylois.
HEIST: Vandenbossche, Van Den Broeck, Wijns, Grant, Gillis, Van Den Bergh, Vandermarliere, Webers, Dahman, Hairemans, Rymenants (67’ Boeckx).
ASV GEEL: Blondeel, Christiaens, Santermans, Scheelen, Cauwenberg, Bossekota (81’ Van Der Heyden), Berben, Gielis, Kerckhofs, Augustynen, Annab (67’ Weeghmans).
DOELPUNTEN: 68’ Wijns 1-0, 69’ Christiaens 1-1.
GELE KAARTEN: Santermans, Hairemans.
RODE KAART: geen.
TOESCHOUWERS: 939.
Bron: GVA online
Het verhaal van het gans seizoen: net niet alhoewel deze 'noodploeg' wel de drie punten verdiende. Waar zat Luckermans trouwens ? Ook gekwetst ?