Da's de zin die we de laatste week veel gehoord hebben op't sportcentrum. Met de blessuregolf van vorig seizoen in het achterhoofd, is het voor iedereen bang afwachten, maar Segers toont zich nu al een aanwinst. Maar niet alleen hij. Hij begint zijn compatibiliteit met Wijns te tonen, en iedereen weet nog hoe het 'in den tijd' was met het dus Wijns-Ozcan. Trouwens, zelden zoveel combinerende oplossingen gezien op ons veld. Heist, de ploeg die beukt en met vechtvoetbal de oplossing forceert, zou wel eens dood kunnen zijn (of dat vechtvoetbal bewaren voor wanneer het echt nodig is). Het nieuwe Heist zoekt voetballend de oplossing. Ook Luckermans centraal lijkt een schot in de roos. Vandenbergh achteraan staat de laatste matchen ook wel als een huis.KSKH schreef: dieje Segers, als dieje fit blijft en dit niveau kan aanhouden. Dan zal dieje ni lang bij heist blijven denk
En zoals de Klenne zei: nu eens zien hoe we het er vanaf moeten brengen als we zelf spel moeten maken. Al zullen we dat in ons laatste jaar 2e niet al te dikwijls moeten doen.
Ik riep vorig jaar ook dat we een goei ploeg hadden, met veel goei spelers (wat ook was), en toen viel het resultaat lange tijd tegen. Nu zeg ik: minder namen, maar duidelijk niet ingeboet aan kwaliteit. Als er zich nu nog een opportuniteit voordoet op't einde van de transferperiode se...
Ik geloof in een seizoen zonder (valse) degradatiestress!