Voorbereiding 2015-2016

eSKaa

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door eSKaa »

KSKH schreef: dieje Segers, als dieje fit blijft en dit niveau kan aanhouden. Dan zal dieje ni lang bij heist blijven denk :D
Da's de zin die we de laatste week veel gehoord hebben op't sportcentrum. Met de blessuregolf van vorig seizoen in het achterhoofd, is het voor iedereen bang afwachten, maar Segers toont zich nu al een aanwinst. Maar niet alleen hij. Hij begint zijn compatibiliteit met Wijns te tonen, en iedereen weet nog hoe het 'in den tijd' was met het dus Wijns-Ozcan. Trouwens, zelden zoveel combinerende oplossingen gezien op ons veld. Heist, de ploeg die beukt en met vechtvoetbal de oplossing forceert, zou wel eens dood kunnen zijn (of dat vechtvoetbal bewaren voor wanneer het echt nodig is). Het nieuwe Heist zoekt voetballend de oplossing. Ook Luckermans centraal lijkt een schot in de roos. Vandenbergh achteraan staat de laatste matchen ook wel als een huis.
En zoals de Klenne zei: nu eens zien hoe we het er vanaf moeten brengen als we zelf spel moeten maken. Al zullen we dat in ons laatste jaar 2e niet al te dikwijls moeten doen.

Ik riep vorig jaar ook dat we een goei ploeg hadden, met veel goei spelers (wat ook was), en toen viel het resultaat lange tijd tegen. Nu zeg ik: minder namen, maar duidelijk niet ingeboet aan kwaliteit. Als er zich nu nog een opportuniteit voordoet op't einde van de transferperiode se...

Ik geloof in een seizoen zonder (valse) degradatiestress!
KSKH

Bericht door KSKH »

Luckermans was gisteren ook zeer goe.

ik vond tegen Lierse vooral het duo papi diep in de spits en Seger op rechts goe, die zochte elkaar altijd.
Hopelijke kome spelers zoals van belle en Lambregts ook nog op gang. Want zij werken en lopen wel veel maar
echt veel kansen hebben ze nog ni gehad.
will

Bericht door will »

ik ben ne luckermans fan, maar heb toch heel wat afval gezien in zijn spel ze...
klenne

Bericht door klenne »

will schreef:ik ben ne luckermans fan, maar heb toch heel wat afval gezien in zijn spel ze...
Serieus ?
will

Bericht door will »

Klenne......Ik zal er straks eens wat op roepen se, in betekom... dat hem zijne fan nie mag teleurstellen, of ik zoek een ander idool :lol: :lol: :lol:
klenne

Bericht door klenne »

will schreef:Klenne......Ik zal er straks eens wat op roepen se, in betekom... dat hem zijne fan nie mag teleurstellen, of ik zoek een ander idool :lol: :lol: :lol:
:D ik zalt wel horen dan strak :D

Vandaag zoude vooral de spelers die tege anderlecht ni veel gespeeld hebbe spelen sta op nr 10
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Heist - Betekom 1-1 Doelpunt Van Belle. Van Praet terug uitgevallen met knieletsel en afgevoerd met ambulance.
klenne

Bericht door klenne »

Ja gvd da zag er ni goe uit voor van praet :( was Al redelek vroeg in de match.. Dieje jonge heeft echt gene chans..

Voor de rest jah , eerste helft 4 goei kansen , 2 x reangelo en 2 keer youssef.. Tweede helt amper kansen gehad en zelfs een pintje drinken in een fleske mocht nimeer :lol: 2 stewerds van heist in een vriendschappeleke match tege betekom :mrgreen: :roll: :roll: ik denk dak de rest van de voorbereiding gwn ga thuisblijve wnt het ga er echt over tegewoordeg
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

klenne schreef:Ja gvd da zag er ni goe uit voor van praet :( was Al redelek vroeg in de match.. Dieje jonge heeft echt gene chance
Op zijn Facebook heeft hij het over 'de volgende knie'. Blijkbaar niet terug dezelfde kant dan?
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
hesteneer

Bericht door hesteneer »

idd klenne, ik dacht dat de stewards een beetje volwassen waren geworden...maar blijkbaar niet. Hoe belachelijk kan je uzelf maken. En aja nog iets madam de steward: als ge dan toch zo graag de puntjes op de i zet, heb dan het lef om zelf naar ons te komen ipv ne mens van achter den toog te laten komen.

Les aan de stewards: grow up...het was maar een vriendematchke tegen ne vierdeklasser hoor.
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:idd klenne, ik dacht dat de stewards een beetje volwassen waren geworden...maar blijkbaar niet. Hoe belachelijk kan je uzelf maken. En aja nog iets madam de steward: als ge dan toch zo graag de puntjes op de i zet, heb dan het lef om zelf naar ons te komen ipv ne mens van achter den toog te laten komen.

Les aan de stewards: grow up...het was maar een vriendematchke tegen ne vierdeklasser hoor.
Altijd in gedachten houden dat stewards hun instructies krijgen en deze moeten uitvoeren. Simpel gezegd, zij hebben een baas en moeten het 'vuile' werk doen.
klenne

Bericht door klenne »

Dabo schreef:
hesteneer schreef:idd klenne, ik dacht dat de stewards een beetje volwassen waren geworden...maar blijkbaar niet. Hoe belachelijk kan je uzelf maken. En aja nog iets madam de steward: als ge dan toch zo graag de puntjes op de i zet, heb dan het lef om zelf naar ons te komen ipv ne mens van achter den toog te laten komen.

Altijd in gedachten houden dat stewards hun instructies krijgen en deze moeten uitvoeren. Simpel gezegd, zij hebben een baas en moeten het 'vuile' werk doen.
Juist daarom da ge het zelf ook kunt kome zegge he die kenne ons nu toch al :D
hesteneer

Bericht door hesteneer »

het is toch waar he bosse, hoe belachelijk is da nu.
Wij staan daar gewoon te staan, na de voetbal te doen en dan komen ze zagen....het enige da we gedaan hebben is geslagen..naar wespen ;)

Enfin, we hebben het toch mooi bijgehouden en opgedronken ;)

trouwens al meer geweten over de ernst van de blessure ?
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:het is toch waar he bosse, hoe belachelijk is da nu.
Wij staan daar gewoon te staan, na de voetbal te doen en dan komen ze zagen....het enige da we gedaan hebben is geslagen..naar wespen ;)

Enfin, we hebben het toch mooi bijgehouden en opgedronken ;)

trouwens al meer geweten over de ernst van de blessure ?
Andere knie. Pas donderdag een scan. Ik vind dat toch vrij lang duren voor een sporter op dit niveau.
Plaats reactie