Sint Truiden - K.SK. Heist 0-0

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3055
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Sint Truiden - K.SK. Heist 0-0

Bericht door Dabo »

29.09.11 - 20:00h Sint Truiden - K.SK. Heist
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 29.09.11 - 20:00h Sint Truiden - K.SK. Heist

Bericht door klenne »

hopelek ligt da kunstgras ons :P
etje
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:36

Re: 29.09.11 - 20:00h Sint Truiden - K.SK. Heist

Bericht door etje »

Wat bedraagt de inkomprijs voor ons ?
DAVILA
Berichten: 4192
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 29.09.11 - 20:00h Sint Truiden - K.SK. Heist

Bericht door DAVILA »

etje schreef:Wat bedraagt de inkomprijs voor ons ?
De info op site STVV is hier niet duidelijk in. De goedkoopste plaatsen die ik zag waren aan 15 Euro.
Toch is goedkoper mogelijk: in het sfeervak van STVV sta je voor 10 Euro :D :D :D
Van Bechem supporters hoorde ik dat de bezoekersplaatsen schabouwelijk slecht waren toen zij twee jaar terug er speelden voor de BvB...
DAVILA
Berichten: 4192
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 29.09.11 - 20:00h Sint Truiden - K.SK. Heist

Bericht door DAVILA »

De match tegen Heist leeft niet echt in Sint Truiden: vandaag de eerste en enige post ivm de match: 'het is morgen wel match hé mannen'... probeert iemand er animo in te krijgen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3055
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 29.09.11 - 20:00h Sint Truiden - K.SK. Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Volgens mij zijn de paarse vakken voor de bezoekers. Vak M staan, O is zitten. 10 en 15 euro zou ik durven gokken ???
eSKaa
Berichten: 1403
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 29.09.11 - 20:00h Sint Truiden - K.SK. Heist

Bericht door eSKaa »

DAVILA schreef:
etje schreef:Wat bedraagt de inkomprijs voor ons ?
De info op site STVV is hier niet duidelijk in. De goedkoopste plaatsen die ik zag waren aan 15 Euro.
Toch is goedkoper mogelijk: in het sfeervak van STVV sta je voor 10 Euro :D :D :D
Van Bechem supporters hoorde ik dat de bezoekersplaatsen schabouwelijk slecht waren toen zij twee jaar terug er speelden voor de BvB...
Inderdaad, info moeilijk terug te vinden. Ik ben er vanuit gegaan dat het zitplaatsen waren (15 €), maar in de week zag ik dat er staanplaatsen waren. Deze zullen wrs. 10 € kosten.

En in't vervolg davila, maakte wa reclame voor www.supportersclub-ksk.be he :-) . Daar staat bij de voorbeschouwing steeds in de mate van het mogelijke de prijs vermeld.
eSKaa
Berichten: 1403
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 29.09.11 - 20:00h Sint Truiden - K.SK. Heist

Bericht door eSKaa »

Volgens HLN sluiten Criel en Ozcan terug aan bij de groep, en heeft de Cis dus positieve selectieproblemen. Reza van STVV zou wederom last hebben van zijn buikspieren en dus niet aantreden tegen Heist.
Men vraagt zich af of wij een muur komen optrekken, of met open vizier komen spelen. Ik hoop: open vizier. Een punt is goed, maar 3 is beter. Een match tegen STVV calculeer je op voorhand in als 'verloren', dus kunt ge vandaag alleen maar winnen :-)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3055
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 29.09.11 - 20:00h Sint Truiden - K.SK. Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA

----------------------------------

Yannick Rymenants wil iets oogsten op het hem vertrouwde Staaien

Yannick Rymenants keert vanavond met Heist terug naar Staaien, de plaats waar hij de mooiste voetbalmomenten in een nog jonge loopbaan beleefde. Maar ook de plek die hij enkele weken geleden met pijn in het hart verliet. Hij wil er wat graag winnen.

Veertien dagen geleden ruilde Yannick Rymenants Sint-Truiden voor Heist. Vorige week tegen Westerlo werd hij al meteen voor de leeuwen gegooid. Het verhoopte resultaat leverde zijn inbreng niet op, want Heist beet met 0-1 in het zand. Toch liet de jongeman uit Berlaar een zeer goede indruk. Net overigens als die andere late aanwinst Glenn Neven, die ook voor de eerste keer aan de aftrap verscheen.

Hoopgevende vaststellingen bij een club, die na een zwakke start een moeilijk seizoen lijkt tegemoet te gaan.

Yannick Rymenants heeft er alle vertrouwen in. ‘Ik heb zelden zo een hechte groep gekend als dit Heist’, oordeelt hij. ‘Met dergelijke mentaliteit kan je veel bereiken. We moeten blijven strijden als blok en er met flitsen proberen uit te komen. Op die manier kunnen we het elke ploeg moeilijk maken.’

‘Natuurlijk missen we met Bram Criel en Yusuf Özcan twee belangrijke pionnen’, beseft ook hij. ‘Maar zolang die niet van de partij zijn of kunnen zijn moeten we roeien met de riemen die we hebben. Thomas Stevens is alvast een hardwerkende en balvaste spits. Natuurlijk mag de druk in deze omstandigheden niet bij hem alleen worden gelegd. We moeten als ploeg voor aanvallende impulsen zorgen.’

Yannick heeft al wel met Thomas overleg gepleegd. ‘Zelf ben ik geen afwerker. Ik moet voor de aanvoer zorgen. Daarom heb ik Thomas verteld hoe ik ons samenspel zie. Ik denk dat het tussen ons gaat klikken.’

Zijn terugkeer naar Staaien dreigde begin deze week in het water te vallen. ‘Ik was ziek en heb twee trainingen moeten missen. Toch ben ik er tijdig weer bovenop’, kan hij de Heistse aanhang gerust stellen.

Met veel ongeduld kijkt hij uit naar de wedstrijd van vanavond. ‘Ik koester zeker geen revanchegevoelens’, zegt hij hierover. ‘Ik liet op Staaien alleen maar vrienden achter. Onder Brepoels kende ik er overigens mijn mooiste tijd. Maar volgens de nieuwe technische directeur was er voor mij geen plaats meer.’

Yannick hoopt vanavond minstens op een punt. ‘In dat geval trakteren die andere voormalige Truienaar Siegerd Degeling en ikzelf op een etentje.’

Bron: http://www.sportwereld.be
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Sint Truiden - K.SK. Heist 0-0

Bericht door hesteneer »

Konde nu geen ander match verzinne om een punt te pakke? :) da kost mij 1300euro!! :) maar toch nen proficiat!!!!
DAVILA
Berichten: 4192
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Sint Truiden - K.SK. Heist 0-0

Bericht door DAVILA »

STVV is er niet in geslaagd te scoren tegen K.S.K. Heist, en droop met 0-0 af.


Aan het begin van de wedstrijd krijgt STVV enkele kansen, maar die weten ze niet af te werken. Ze geraken niet voorbij de Heistse defensie. Vlak voor rust werd het zelfs even heet voor het Truiense doel. De STVV-defensie gooit zich tot drie keer toe net op tijd voor de bal tijdens een rommelige fase binnen het strafschopgebied.

Spannend slot
In de tweede helft heeft STVV beduidend het meeste balbezit, maar de beslissende pass blijft ontbreken.

Richting einde van de match is er plots veel druk van de thuisploeg. De twaalfde man zet zich massaal achter hun ploeg. Reza krijgt de bal in het strafschopgebied, maar zijn schot wordt afgeblokt. Ook de rebound van Dequevy mist zijn doel. Even later krijgt Reza de kans om de wedstrijd dan toch te beslissen. Hij krijgt centraal een vrije schietkans, maar trapt die langs het doel van Jonathan Ruttens.

De thuisploeg zet alles op alles om de drie punten thuis te houden, en Heist is het noorden kwijt. De spanning stijgt naarmate het fluitsignaal in zicht komt, maar uiteindelijk slaagt Sint-Truiden er toch niet in om het verlossende doelpunt te scoren. Het bleef 0-0 na een razend spannend slot.

Bron: site HBVL
DAVILA
Berichten: 4192
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Sint Truiden - K.SK. Heist 0-0

Bericht door DAVILA »

Heist pakte een niet onverdiend punt mee in Sint-Truiden (foto). De grootste verrassing viel al voor de match te noteren toen coach Cis Bosschaerts aankondigde met Bram Criel en Yusuf Ozcan te starten. Beide spelers kwamen dit seizoen door blessures nog nauwelijks in actie. De bezoekers hielden goed stand. Alleen in het slotkwartier moest doelman Jonathan Ruttens een paar keer goed tussenkomen. Hij hield al voor de derde keer de nul op het bord.



Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3055
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Sint Truiden - K.SK. Heist 0-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding
eSKaa
Berichten: 1403
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Sint Truiden - K.SK. Heist 0-0

Bericht door eSKaa »

In mijn ogen verdienden we meer dan een punt.. Maar het zij zo.

Dikke proficiat aan heel de ploeg, gevochten tot de laatste snik, meer vragen we niet. Dikke match.
Doe zo verder!
eSKaa
Berichten: 1403
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Sint Truiden - K.SK. Heist 0-0

Bericht door eSKaa »

Reacties uit De Limburg, waar ze ook nog denken dat wij echt kneusjes zijn... Ga toch appelen en peren plukken!
0-0 tegen fucking Heist, blij dat ik er niet was....
jongens jongens toch....
Eerste helft trok op niks. Hebben de hele helft met 9 tegen 11 gespeeld. 2 stonden er bij voor schuppen zot (Bertjens en Annys). Hoe Brepoels het in zijn hoofd haalt om met die 2 te beginnen gaat mijn petje te boven. Niks tempo, niks creativiteit, eerste kans(je) in de 42ste minuut, zegt dat genoeg ?....Met de inbreng van Reza en Defour hadden we na 3 minuten in de tweede helft al méér gezien dan in de hele eerste 45 minuten....Uiteindelijk 2 dotten van kansen gehad die er niet ingingen....Maar als je met zo'n instelling én ploegopstelling begint, kan je niet winnen, héél simpel. De hoofdverantwoordelijke stond vandaag naast de lijn. Onvergeeflijk om zo 2 kostbare punten te grabbel te gooien tegen een heel bescheiden ploegje.
Tot volgend jaar, STVV, want op deze manier gaan jullie het ook niet maken. Zonder Reza die nog voor enige dreiging kon zorgen in de 2e helft, was het een 0 over de ganse lijn voor jullie... Ho, wacht, de titel 'beste laterale passes tussen centrale verdedigers en flankverdedigers' krijgen jullie wel.. ;-)

Groeten uit Heist!
Plaats reactie