Yves Van Borm volgt Maxime Annys op als coach van K.Sk Heist.

Niet wedstrijd gebonden info over het 1ste elftal.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3073
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Yves Van Borm volgt Maxime Annys op als coach van K.Sk Heist.

Bericht door Dabo »

Yves Van Borm, vorig seizoen nog T1 bij Cappellen en een hele brok ervaring in 1ste nationale, wordt de opvolger van Maxime Annys. “Het voelt goed om opnieuw aan de slag te gaan.”

Van Borm zat zonder club sinds hij halverwege vorig seizoen opstapte bij Cappellen. “Het begon wel opnieuw te kriebelen, toen vorige week de eerste coaches van het seizoen opstapten”, aldus de ervaren trainer. “Dan hoop je ook dat ze aan jou denken. We hebben meteen heel goeie gesprekken gehad, en Heist is en blijft gewoon een hele mooie club. Ze hebben een zeer stevige wedstrijdmentaliteit, en daar hou ik van.”

Voor Van Borm, die gepokt en gemazeld is in 1ste nationale, is Heist uiteraard geen nieuwe club. “Ik ken de reeks vanbinnen en vanbuiten, dat was ook een reden dat de club aan mij had gedacht. En Heist is voor mij vooral een heel moeilijke ploeg om zelf tegen te spelen. Alleen: ik heb nog geen enkele speler van Heist zelf gecoacht. Op dat gebied gaat het volgende week een beetje een eerste schooldag zijn (lacht).”

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4211
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Yves Van Borm volgt Maxime Annys op als coach van K.Sk Heist.

Bericht door DAVILA »

Ervaring zat: coachte 614 matchen in alle nationale reeksen behalve in de profreeksen
DAVILA
Berichten: 4211
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Yves Van Borm volgt Maxime Annys op als coach van K.Sk Heist.

Bericht door DAVILA »

Als speler een 150 matchen in derde en vierde klasse
Plaats reactie