Hoogstraten VV - K.SK Heist 2-1

Alles over de wedstrijden van Ksk Heist.
Plaats reactie
Johan Gazon
Berichten: 602
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Hoogstraten VV - K.SK Heist 2-1

Bericht door Johan Gazon »

Aan de supporters zal het niet liegen ! Er is een dubbeldekker-bus ingelegd die bijna helemaal uitverkocht is ... nu de spelers en de trainer nog een goed resultaat en we staan in het klassement terug bij de mensen.
KOMAAN K.SK HEIST !!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3075
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Hoogstraten VV - K.SK Heist 5 oktober 2024

Bericht door Dabo »

Johan Gazon schreef: 04 okt 2024, 20:29 Aan de supporters zal het niet liegen ! Er is een dubbeldekker-bus ingelegd die bijna helemaal uitverkocht is ... nu de spelers en de trainer nog een goed resultaat en we staan in het klassement terug bij de mensen.
KOMAAN K.SK HEIST !!!
Dubbeldekker ??? :D
hesteneer 2.0
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 sep 2023, 10:33

Re: Hoogstraten VV - K.SK Heist 5 oktober 2024

Bericht door hesteneer 2.0 »

Hoogstraten - heist kort samengevat want veel valt er helaas weer niet over te vertellen:
*snelle rode kaart (terecht weet ik niet) beslist al snel de match
*2de helft gekampeerd op de helft van hoogstraten maar zonder al te veel gevaar
*augustijnen 30 kopduels verloren tegen een smurf. Dan stop je ofwel met hoge ballen te spelen ofwel speel je die hoge ballen naar onze nummer 10. Was een eerlijker duel geweest dan...
*de match begonnen met 1 steward en geëindigd met 1 steward en 3 combis. Dat is ons zelfs niet gelukt in Antwerp....
*ik ga geen namen noemen maar wie heeft in godsnaam **** ***** gescout? (Het aantal sterretjes klopt niet met de naam) Volgens mij kwam de scout toen van een feest in de tent.
*volgende week beter.
Johan Gazon
Berichten: 602
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Hoogstraten VV - K.SK Heist 2-1

Bericht door Johan Gazon »

Yves Van Borm debuteert bij Heist met nederlaag in Hoogstraten: “Ik kijk naar het aantal kansen; dat stelt me gerust”

Voetbal eerste afdelingKSK Heist verloor dit weekend met 2-1 in Hoogstraten. Door dit resultaat daalt de club naar de dertiende plaats in eerste nationale. Voor Yves Van Borm (57) was het de allereerste match als hoofdcoach. Hij nam eerder deze week de fakkel over van Maxime Annys. Leuk gegeven: Van Borm nam het meteen op tegen een ex-club.

Yves Van Borm kent het nationale voetbal door en door. Velen vereenzelvigen hem met Knokke, maar hij heeft een veel ruimer parcours afgelegd. “In feite ben ik gewoon een echte Brusselse Ket. Ik ging in Anderlecht naar school naar het Sint-Niklaasinstituut. Nogal wat spelers van Anderlecht kregen daar eveneens hun opleiding. Ik kreeg mijn jeugdopleiding bij Beveren, maar voetbalde nadien vooral in derde en vierde klasse. Ik mocht proeven van de nationale jeugdploegen, waar ik samenspeelde met Alain De Nil en Luc Nilis. Mijn trainersloopbaan begon bij Eendracht Zele, waar ik speler-trainer was. Nadien volgde een heel traject. Bij de meeste teams bleef ik drie jaar. Bij Knokke was ik langer aan de slag (acht seizoenen, red.). Het is logisch dat dit blijft hangen bij de buitenwereld. Cappellen was mijn laatste club.

Nieuwe uitdaging

Waar een coach moet overnemen, loopt het meestal niet goed. Yves Van Borm is eerlijk. “De rangschikking zegt voldoende. Toch moet ik een en ander nuanceren. Het klopt dat we weinig scoren. Dat is niet alleen het probleem van de spitsen, maar van de hele ploeg. Niemand wordt geviseerd. Ik kijk naar het aantal kansen; dat stelt me gerust. Natuurlijk zijn er mankementen. Het komt er nu op aan om die te verdoezelen en weg te werken.”

Hoogstraten

Het toeval wilde dat Yves Van Borm debuteerde op Hoogstraten. “Ik was inderdaad ook actief bij Hoogstraten. Dat is ruim tien jaar geleden. Een toffe ploeg. Ik heb trouwens enkele fijne ploegen gehad. Nu ligt de focus op Heist. De nederlaag in Hoogstraten is geen maatstaf. Het vroege rood van Goossens bepaalde het verloop. Ik wil zo snel mogelijk alle spelers goed leren kennen. Meestal zijn er bij een overname wel enkele gezichten die bekend voorkomen. Bij Heist zijn er geen spelers, waarmee ik eerder al werkte.”

Ploegen en doelpunten

Hoogstraten: Kustermans, De Wijs, Van Dooren, Vermeeren, Voca, Fall, Struyf (86’ Appaerts), Mfumu (46’ Jochems), Havermans, Meuwis, Tilburgs.

Heist: Van Aerschot, Carrasco, Colman, Goossens, Lemmens, Troonbeeckx, De Wit, Heyselberghs (74’ Bastiaensen), Vande Cauter, Hannach, Augustynen.

Doelpunt: 17’ Fall (1-0), 27’ Mfumu (2-0), 32’ Troonbeeckx (2-1).

Geel: Tilburgs, Carrasco, Vande Cauter.

Rood: Goossens.

Bron: HLN
DAVILA
Berichten: 4211
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Hoogstraten VV - K.SK Heist 2-1

Bericht door DAVILA »

De coach heeft gelijk: scoren is het probleem van gans de ploeg.
Het team van dit seizoen mist enkele specifieke profielen.
Dat onze aanvallers het scoren verleerd zijn weiger ik te geloven, zo eindigde Jef Colman verleden seizoen knap als vierde in de topscorers stand met 16 goals zonder penalties na Walbrecq, Abdullali en Van Camp, profs als ik mij niet vergis.
Het seizoen er voor werd Mathieu Troonbeeckx onze club topscorer met 14 goals ook zonder penalties…
Aan de coach om dit op te lossen al zal dat na de vertrekkers van de vorige twee seizoenen niet simpel zijn !
Onze club zet de tering naar de nering, hoogmoed komt voor de val, zie recent nog Deinze
Plaats reactie