KSK HEIST - STVV 3-1
Re: KSK HEIST - STVV 3-1
Wat een leuke ploeg schitterend
Sjieke match gezien!! Eindelijk geraken we op dreef...
Hairemans... die gaan we missen.
En als die geruchten waar zijn die ik hier lees op het form, komen er nog aderlatingen.
Maar allee, we hebben Luckermans!
En als die geruchten waar zijn die ik hier lees op het form, komen er nog aderlatingen.
Uwe laatste zin snappek ni goewill schreef:Sjieke match gezien!! Eindelijk geraken we op dreef...
Patro verliest thuis van white star brussels met 1-3
En ook dessel verlest met 0-3 van lommel en staat nu op 1 puntje van ons
klenne schreef:Uwe laatste zin snappek ni goewill schreef:Sjieke match gezien!! Eindelijk geraken we op dreef...
T'is niks klenne, t'was maar een zwanske, omdat ik die jongen al een tijdje aan het pushen was, en er al iemand dacht dat ik de nieuwe Stijn Stijnen was (nen undercover Luckermans)
Heeft toch ne penalty meegekregen!!
Luckermans!!!!!!!
Nu zennek meewill schreef:klenne schreef:Uwe laatste zin snappek ni goewill schreef:Sjieke match gezien!! Eindelijk geraken we op dreef...
T'is niks klenne, t'was maar een zwanske, omdat ik die jongen al een tijdje aan het pushen was, en er al iemand dacht dat ik de nieuwe Stijn Stijnen was (nen undercover Luckermans)
Heeft toch ne penalty meegekregen!!
Luckermans!!!!!!!
Patro Eisden gaf de 1-0 voorsprong in 8 minuten tijd weg => 1-3
Dat White Star geen cadeaukes weggeeft mag nog wel vers in het geheugen liggen. De afgang van vorig jaar in gedachten, hebben we misschien nog iets recht te zetten tegen die mannen.
Trouwens, er waren vrijdag toch ook een aantal Heist 'supporters' uit noord-limburg . Die hebben een top-weekend achter de rug...
Trouwens, er waren vrijdag toch ook een aantal Heist 'supporters' uit noord-limburg . Die hebben een top-weekend achter de rug...
Vrolijk Pasen ! Het feest van de verrijzenis
Aah wie was er allemaaleSKaa schreef:Dat White Star geen cadeaukes weggeeft mag nog wel vers in het geheugen liggen. De afgang van vorig jaar in gedachten, hebben we misschien nog iets recht te zetten tegen die mannen.
De samenvatting staat nu ook op de site
Eigenlijk geen toeval meer: derde stunt van de terugronde: tegen OHL 2 2 Eupen 2 3 en nu 3 1 tegen STVV !
Spijtig dat we nu nog enkel tegen mindere goden spelen
Spijtig dat we nu nog enkel tegen mindere goden spelen