KVK Tienen-K.SK Heist 27/10/24 15u.

Alles over de wedstrijden van Ksk Heist.
Plaats reactie
Johan Gazon
Berichten: 602
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

KVK Tienen-K.SK Heist 27/10/24 15u.

Bericht door Johan Gazon »

Gepikt op de site van KVK Tienen: Trainer Keleman zullen we nog wel kennen...Onze trainer is gaan spionneren ....de opstelling van Tienen tegen Merelbeke met bijzondere speler: Yagan !!! bijzondere uitspraak op de site: K.SK Heist: "de ploeg die nu onderaan de rangschikking staat :cry:


"Zondag komt KSK Heist op bezoek in het Bergéstadion. Een bijzondere wedstrijd voor de Tiense trainer die drie jaar aan het werk was bij de ploeg die nu onderaan de rangschikking staat. Heist-trainer Yves Van Borm was alvast een aandachtige toeschouwer op de Tiense tribunes."

"KVK Tienen: Vanhamel, De Vos, Bergiers, Meeus, Ceulemans, Marchal (70’ Stalmans), Yagan (54’ Bouhlal), Singh, El Harrak (82’ Lenoir), El Ghraichi, Mabanza."
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3075
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KVK Tienen-K.SK Heist 27/10/24 15u.

Bericht door Dabo »

“Die laatste plaats? Verdorie, ik ben dat niet gewoon man”: Fré Van Aerschot met KSK Heist naar leider Tienen

LKSK Heist is een traditieclub in eerste afdeling. Elk jaar speelt de ploeg mee met de (sub)top van de reeks. In deze campagne lijkt alles minder te lukken. Na acht speeldagen staan de Heistenaren op een onverwachte gedeelde laatste plaats in de rangschikking. Kan de situatie zondag omgebogen worden op het veld van leider Tienen? De match wordt LIVE uitgezonden op HLN.be.

Misschien moet men in Heist-op-den-Berg wel op zoek naar een andere kapitein? Doelman Fré Van Aaeschot kan wel lachen om de speelse opmerking. Het probleem ligt niet bij hem. “Als dat het probleem zou oplossen, is er geen probleem. Mijn aanvoerdersband draag ik trouwens ad interim. Normaal gezien is Mike Smet onze kapitein, maar hij ligt al enkele weken in de lappenmand.”

“Meteen komen we bij een een eerste oorzaak van de gemiste competitiestart. “Blessureleed speelt ons parten. Mike raakt nu stilaan weer fit. Vorige zaterdag viel hij tegen Hasselt al in. Yousri Sabhaoui is ook out. Hij kan nochtans rust in de ploeg brengen. Matt Jannes is een derde pechvogel; hij zorgt dan weer voor snelheid in het team. Beiden staan ook niet ver meer van een comeback. Enkel op Maxim Nys is het langer wachten na zijn kruisbandletsel. Hij wordt hard gemist.”

Ander scenario

De cijfers kunnen niet ontkend worden. Fré Van Aerschot zucht, maar blijft tegelijk strijdvaardig. “Die laatste plaats? Verdorie, ik ben dat niet gewoon man. Ik verdedig al negen jaar de kleuren van Heist. De laatste jaren deden we het altijd heel goed. Ik moet al teruggaan naar mijn beginperiode hier. Onder Karel Keleman haalden we ooit eens zeven punten voor de winterstop, maar pakten we in de terugronde achtentwintig punten. Op zo’n scenario reken ik nu ook. Onze kern is misschien iets minder breed geworden, maar kwalitatief gingen we er niet op achteruit.”

Ongelukkige resultaten

Fré Van Aaeschot wijst op enkele ongelukkige resultaten. “Het zat niet altijd mee. Op Hoogstraten speelden we met een man minder, maar verdienden we niet te verliezen. Ook tegen OHL hadden we recht op meer. Enkel tegen Lyra-Lierse en de beloften van AA kenden we een moeilijke avond, al ging het tegen laatstgenoemde eigenlijk om één helft.”

Bron: HLN
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3075
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KVK Tienen-K.SK Heist 27/10/24 15u.

Bericht door Dabo »

Afbeelding
Plaats reactie